Guitar&DJ.dk

Ofte stillede spørgsmål

Mit setup fylder ca. 3 x 3 meter og jeg bruger ca. 45 minutter på at stille op. Jeg planlægger ud fra at være klar til at spille når I går til bords.

Jeg bruger ikke mere strøm end hvad en almindelig stikkontakt kan levere.
Så længe jeg ikke skal dele gruppe med kogepladen, ovnen og vaskemaskinen samtidig, så plejer det at gå fint!

Nej, som udgangspunkt spiller jeg stille og rolig baggrundsmusik under middagen fordi det er min fornemmelse at de fleste af mine kunder foretrækker det sådan. Jeg interagerer selvfølgelig med gæsterne når det virker naturligt og hvis det giver mening i situationen.

Tjek gerne min YouTube-kanal, hvor der ligger masser af eksempler på sange, jeg spiller under en bryllupsmiddag (og til mange andre anledninger).

Ja! Det kan nogen gange være svært at få sat alle de rigtige ord på sine følelser i en tale. Og her kan en sang være et genialt supplement.

Jeg bliver tit brugt som “indslag” i forbindelse med brudens eller gommens tale og jeg har selvfølgelig et par forslag til gode kærlighedssange, som jeg har på repertoiret:

Der er også mulighed for at jeg afspiller en sang fra DJ-pulten, og her er der frit valg på alle hylder. Det kræver blot at sangen er udgivet og at jeg får besked et par dage før så jeg kan nå at købe og downloade den.

Ja, jeg gør altid hvad jeg kan for at opfylde musikønsker. 
Når jeg spiller som DJ til et bryllup, har jeg mulighed for at opfylde de fleste musikønsker.

Det bedste resultat opnås hvis jeg får en liste med 10-15 sange fra jer, som i gerne vil danse til.  På den måde får jeg en god ide om jeres smag, og har stadigvæk mulighed for at tilpasse programmet efter stemningen uden at være helt låst af en playliste. 

Det er en god ide at i gør jer nogle overvejelser om i hvilket omfang musikønsker fra gæsterne skal opfyldes. Vil i gerne holde musikstilen i en bestemt retning, eller er der bestemte numre der er “no-go”, så er det godt at få talt om det inden festen. 

Mit mål er at skabe den bedst mulige fest for jer og alle jeres gæster på tværs af generationer.

Ja, det gør jeg gerne.

Jeg får flere forespørgsler, hvor værten ønsker at jeg agerer toastmaster/tovholder i løbet af festen. Toastmasterens opgave er at sørge for at den formelle del af festen, herunder middagen, forløber efter planen, holde styr på talerækken, evt. præsentere taler og indslag, koordinere med køkkenet så maden serveres mens den er varm osv.

Da jeg har løbende kontakt med f.eks. brudeparret fra bookingen og i tiden op til festen, og er vant til at holde et overblik over hvad der skal ske i løbet aftenen, vil det for nogle være naturligt at vælge mig som toastmaster.

Jeg stiller mig gerne til rådighed hvis det ønskes.

Ja, vi kan sagtens aftale ekstra DJ-tid på dagen.

Jeg oplyser en pris for eventuelle ekstra timer i kontrakten, og så aftaler vi forløbet i fællesskab som aftenen skrider frem.

Jeg beder dog om at vi aftaler eventuel ekstra spilletid senest 30 min før aftalt sluttidspunkt. Dette for at jeg ikke “brænder alt fyrværkeriet af” og så skal holde energien gående med kort varsel 🙂

Ja!
Når vi indgår en aftale, får I naturligvis en skriftlig bekræftelse på det, vi har aftalt. Det er jeres og min sikkerhed for at der er klare retningslinjer, og at der ikke opstår nogen overraskelser undervejs.

En skriftlig aftale med mig indeholder helt kort:

  • Hvem er I og hvem er jeg?
  • Hvad har vi aftalt og i hvilket tidsrum?
  • Hvad skal det koste og hvordan afregnes?
  • Hvad sørger jeg for og hvad sørger I for?

Skal jeg spille til jeres fest?

error: Content is protected !!